Kan ik een bestelling opnieuw plaatsen?

U plaatst een bestelling en er gaat wat mis wat nu?

Bij het plaatsen van een bestelling kan het voorkomen dat het niet helemaal gaat zoals het moet.
Hieronder vindt u mogelijke oorzaken en de bij behoorde oplossingen.

  • Een Ideal storing met de afhandeling van de betaling.
  • Een fout bij het invoeren van het adres. (onbekend/ nieuw adres bij PostNL.)
  • Een technische fout.

Er is een ideal storing bij het afronden van de betaling van uw bestelling?

Het kan voorkomen dat u bij de laatste stap van uw bestelling een foutmelding krijgt of dat de betalingsscherm van Ideal verdwijnt.
Ideal is het meeste gebruikte online betalingssysteem in Nederland en wordt daardoor ook zwaar belast hierdoor het kan voorkomen dat er een fout optreed.
Vrijwel al storingen bij Ideal worden binnen 10 minuten opgelost.
Meestal kunt u de bestelling dan ook direct nogmaals plaatsen.
( Ook kunt u er voor kiezen uw betaling via bankieren over te maken, wij koppelen uw betaling aan uw bestelling zodra wij deze hebben ontvangen.)

Een fout bij het invoeren van uw adres.

Achter de schermen werken wij met een automatisch verzend systeem van PostNL en Myparcel.
Het kan voorkomen dat dit systeem uw adresgegevens niet herkend.
Mocht dat het probleem zijn, raden wij u aan uw adres te mailen naar info@afslankshop.com.   Wij zullen vervolgens uw adres handmatig invoeren en controleren.

Een technische fout.

Het kan voorkomen dat er een onbekende technische fout verschijnt.
Mocht dit voorkomen raden wij u aan contact op te nemen via info@afslankshop.com.
Wij zullen vervolgens met u contact opnemen.